minden, ami marketing és sales

Marketingarc

Angyali reklámok

2017. május 24. - Héjj Szilárd Marketingarc

5616b5bedc615bbec670b696ffb5f149.jpgMeghalt Roger Moore, kedden minden médiafelület beszámolt erről. Nekem Ö az Angyal, a James Bond, egy igazi minden lében két kanál. Áradt belőle a férfiasság, igen, Moore egy nagybetűs gentleman volt. Tartja a mondás, hogy stílus maga az ember, és neki volt stílusa, nem is akármilyen. Több ismert, nagy cég reklámjában is feltűnt. Már jóval túl volt a pályája csúcsán, amikor még mindig szerepelt különböző vállalatok kommunikációjában. 

 

 A UK POST reklámjában önmagát alakítja, hozza azt, ami Ő maga, a stílus, az elegancia. Ha netalántán csak szinkronizáltan láttad a filmjeit, akkor most meghallgathatod, hogy milyen volt a saját hangja, elképesztően férfias. 

A hölgyek ájuldoznak tőle és körülrajongják. Persze, ő elcsodálkozik, hogy hol van, és valljuk be, ilyen postahivatal nem sok helyen van Angliában. 

Talán az egyik leglátványosabb cigaretta reklámjában is főszerepet játszott. A japán piacra szánt spotot Velencében vették fel, izgalom van bőven, a zene remek, a reklám meg, hát, maradjunk annyiban, hogy legalább Roger szerepel benne..

 Az egyik legnagyobb kereskedelmi lánc, a Tesco karácsonyi reklámjában is szerepelt. Egy idős hölgy álmában jelenik meg, nem is akárhogyan! Nézd csak!

 Hozza szívdöglesztő pasas képet, jól áll neki, hanyagul elegáns. Valljuk be, biztos sok korabeli hölgy álmodozott róla. 

 A Swisscom reklámja a svájci piacra készült, így olasz, német és francia nyelven is látható volt. A szokásosnak mondható Roges Moore-s szerelésben láthatjuk a színészt, dupla gombos zakó arany gombokkal, fehér ing, divatos, csíkos nyakkendő. A jelenetben feltűnik még Melanie Winiger színésznő. 

 Sőt, a sztár zakóján az élesebb szemű olvasóim felfedezhetik a UNICEF kitűzőjét is, hiszen ő a szervezet nagykövete volt. 

Nem hagyhatom ki a következő UNICEF-es reklámot, hiszen ezt ő is fontosnak tartotta. James Bond odafigyelt a környezetére, és komolyan gondolta a társadalmi felelősségvállalást. 

 Végére hagytam érdekességképpen az alábbi print hirdetést, amely egy korának megfelelő, divatos kardigánt reklámoz, a modell nem más, mint a színész óriás. 

daku17_xcaaiwca.jpg

Eleganciája, férfiassága végigkísérte az életét, a márkák mindig ezeket a tulajdonságait próbálták az előtérbe helyezni. Ő az örök James Bond. 

A bejegyzés trackback címe:

http://marketingarc.blog.hu/api/trackback/id/tr1012536461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.