minden, ami marketing és sales

Marketingarc

Kapd fel!

2016. május 07. - Héjj Szilárd Marketingarc

farmerkep.jpgMi kell egy jó online kampányhoz, amely a fiatalokat (leginkább a Z generáció és a Y generáció "végén" születetteket) szólítja meg?!  A Pepe Jeans London tudja! A Kapd fel! kampányuk minden olyan elemet tartalmaz, amit ma tartalmaznia kell egy sikeres promóciónak. Ebből, a legújabb kampányukból nagyon sokat tanulhatunk.

 

 

A kampányhoz tartozó weboldal full responsive, vagyis minden kijelző méreten jól jelenik meg, igen, ez már alap, de még mindig sok cég megfeledkezik erről. Nincs sok szöveg, csak a lényeg, nagy betűkkel, óriási képekkel, és videókkal "operál" az oldal. Tableten, és okostelefon kijelzőn a legjobb az oldal átláthatósága, nem véletlen, hiszen a célcsoport leginkább többségében ezekről a készülékekről internetezik. 

getitonweb.jpg

(kép: http://getitonchallenge.com/)

 A játék leírása is pofon egyszerű, nem is kell túlragozni. A második képen egy picit nehezen olvasható a szöveg, a laptopomon így jelent meg, ahogy látjátok, mobilon már sokkal olvashatóbb.  A lényeg, hogy a kezek használata nélkül kell felhúzni farmert :) 

weboldaljatekleirasmitkellcsinalni.jpg

(kép: http://getitonchallenge.com/)

vegyelresztbenneweboldal.jpg

(kép: http://getitonchallenge.com/)

 Az utolsó "menüpont" a galéria a legmulatságosabb és legszórakoztatóbb, hisz itt megtudjuk nézni a már feltöltött videókat! :) Ügyes, hogy a háttérszínekkel és a betűk színeivel milyen okosan variálnak! 

indulokweboldal.jpg

(kép: http://getitonchallenge.com/)

 A játékban úgy tudunk részt venni, hogy elfogadjuk a nevezési feltételek és vagy feltöltjük a videónkat az oldalra, vagy pedig az Instagram-ra vagy a Youtube-ra. 

feltolteni.jpg

(kép: http://getitonchallenge.com/)

 Ok, a weboldal jó, de ez kevés a sikerhez. Mi kell még? Az, hogy a cég azokat a közösségi média felületeit vonta be a kampányba, amelyeken leginkább el tudja érni a célcsoportot. Természetesen, a Facebook oldaluk borítóképe is a kampányt hirdeti, de a posztok is leginkább a nyereményjátékról szólnak. 

fbborito.jpg

(kép: facebook.com)

 Önmagában a Facebook kevés lenne, ezt nagyon jól tudták a cég marketingesei, ezért igénybe vették az Instagram és a Youtube felületeiket is. Kerestek olyan arcokat a kampányhoz, akiket sokan követnek a célcsoportjukból, és velük készítettek Kapd fel! videókat, amelyeket megosztottak a saját Instagram felületükön. Köztük van például Ana Sofia Martins, aki egy nemzetközileg ismert modell. Nem hagyták ki a ziccert, lett saját hashtag-je a kampánynak: #GetItOnChallenge 

A Youtube csatornájukon is tolja ezerrel a kampányt a ruházati cég. Az alábbi reklám, már egymillió feletti megtekintésnél jár. A reklám pörgős, dinamikus, jó a zene, látványos, szórakoztató, nem tudok rosszat mondani róla! 

 Összefoglalva, hogy mi kell a sikerhez: 

  1. Integráltan kommunikálnak, minden olyan csatornát használnak, amelyeken el tudják érni a célcsoportot.
  2. Bevonják a történésekbe, a tartalomgyártásba a játékban résztvevőket. Kvázi a Pepe Jeans London által mindenkinek jár most 15 perc hírnév, amit a célcsoport igencsak szeret. 
  3. Egyedi, szórakoztató a kampány. 
  4. A tartalmak jó minőségűek az összes csatornán. 
  5. A célcsoportot az ő általuk használt nyelven szólítják meg, tömören, ütősen. 
  6. Bevontak olyan ismert "arcokat", akiket sokan követnek és kellően híresek a célcsoporton belül.
  7. Full responsive weboldal. 

Remélem, hasznosnak találtad a bejegyzést, oszd meg, hogy minél többen tanulhassanak belőle! 

A bejegyzés trackback címe:

http://marketingarc.blog.hu/api/trackback/id/tr258693016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.