minden, ami marketing és sales

Marketingarc

Válaszolj az üzenetekre!

2016. március 29. - Héjj Szilárd Marketingarc

speech-34416_960_720.pngAmikor létrehozunk egy Facebook oldalt, eldönthetjük, hogy akarunk, vagy nem akarunk üzenet funkciót a Facebook oldalunkra. Ha élünk a lehetőséggel, akkor az oldalunkon lévő üzenet funkció segítségével kapcsolatba léphetnek velünk 0-24-ben. Ez óriási felelősséggel jár! Hiszen, ha írnak nekünk, "illik" sőt kell reagálni rá, különben negatív hatást érhetünk el a cégünkkel, termékünkkel szemben. Természetesen, a későbbiekben bármikor megtudjuk változtatni a Facebook oldalunkon, hogy legyen üzenet funkciónk vagy sem. 

 

 A Facebook mostanság (is) felhívja azokra az üzenettel kapcsolatos lehetőségekre a figyelmet, amelyeket még az adminok nem igen használnak ki.  Ezt az "felhívást" a Facebook kezelőfelületén láthatjátok: 

fb_uzeenet.jpg

 (forrás: facebook.com)

 De nézzük, mit is rejtenek a beállítások! Az üzenetküldés kezelőfelülete a Facebook oldalunk kezelőfelületén belül az üzenetküldés-nél van (értelemszerűen). Először be tudjuk állítani, ahogy a képen is látszik, a válaszidő megjelenítését, itt érdemes megjeleníteni az igazat, vagy az üzenetekre vonatkozó átlagos válaszidő automatikus megjelenítését, én is azt teszem a Marketingarc fb oldalamnál, mert akkor még kevesebb lehetőség van a csalódásra az üzenetküldőknél. Egy biztos, próbáljunk pár órán belül válaszolni a megkeresésekre! 

adminfeluletuzenet.jpg

(forrás: facebook.com)

 A következő funkció, az azonnali válaszok, nagy segítség lehet akkor, ha tudjuk, nem tudunk gyorsan válaszolni a megkeresésekre, hiszen kitalálhatunk egy automatikus választ. Pl. Köszönjük a megkeresésedet, hamarosan válaszolunk! Üdvözlettel: xy. Ha netalántán egy admin sem lesz net közelben akár egy napig, akkor érdemes ezt a funkciót használni! 

uzenetazonnali.jpg

(forrás: facebook.com) 

 Végül, de nem utolsósorban lehetőség van arra, hogy a nyitvatartási időn túl, szintén beállíthatunk automata üzenetet, vagy pedig a Távol állapotot jeleníthetjük meg. Ezt is érdemes használni akkor, ha leginkább akkor vagyunk a net közelében, ha nyitva van az üzletünk. Azért ez arra is jó, hogy csak nyitvartartási időben  (munkaidőben) keressenek meg minket. 

uzenetnyitvatartasontul.jpg

(forrás: facebook.com) 

Ami a lényeg, hogy vegyük komolyan a megkereséseket, reagáljuk le időben, és a megfelelő stílusban. Nem szabad elfelejtenünk, a Facebook, mint ügyfélszolgálati felület is üzemelhet. Az, hogy időben és a megfelelő módon reagáljuk le az üzeneteket, építi a márkánkat, a lassú válaszadás, és a nem megfelelő stílus pedig rombolja. 

A Facebook megkönnyíti a kommunikációnkat a fenti lehetőségekkel, amelyekkel, ha szükséges, mindenképpen éljetek! 

Ha hasznosnak találod a bejegyzést, oszd meg az ismerőseiddel! 

A bejegyzés trackback címe:

http://marketingarc.blog.hu/api/trackback/id/tr568538772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.