minden, ami marketing és sales

Marketingarc

Érezd magad James Bondnak!

2015. október 29. - Héjj Szilárd Marketingarc

site-copy.jpgEgy vallomással kezdem, amíg nem Daniel Craig játszotta James Bond-ot, nem nagyon érdekelt a kultikus titkos ügynök története. Valahogy nálam ő az igazi James Bond, nagyon nyers, de mégis van stílusa, és férfias is, nem nehéz vele azonosulni. Egy biztos, Daniel Craig kellően megosztó, nem lehet mellette szó nélkül elmenni, az utódjának nehéz dolga lesz. Szerintem sokan eljátszunk a gondolattal (férfiak), hogy milyen érzés lehet száguldozni James Aston Martinjával, használni James kütyüit, na és nem utolsó sorban átölelni Monica Bellucci-t (ok, kissé elfogult vagyok Monica-val szemben...). Ma már ez nem álom, sőt, könnyen elérhető (Monica annyira nem, sajnos) a sör és a vodka, amit a legismertebb titkos ügynök iszik, vagy az a telefon, amivel telefonál. Nézzük meg, mely termékek tartják fontosnak, hogy termékeik megjelenjenek az új James Bond-ban, a Spectre-ben. 

 

Igyunk egyet James-szel! 

A legköltséghatékonyabb megoldás érezni a James Bond feelinget, ha azt a sört isszuk, amit James Bond iszik, és ez a sör nem más, mint a Heineken. Alig egy hónappal ezelőtt jött ki az alábbi reklám, olyan, amilyen a Heineken reklámok, pörgős, látványos, és szórakoztató:

Természetesen James nemcsak sörözik, hanem iszik ő rövidet is, és nem változtat a szokásán, marad a vodkánál. Nem is akármilyen vodkát iszik, a Belvedere lengyel szuper prémium vodkát kortyolgatja. Kiemelten fontosnak tartja a vodkagyártó, hogy terméke megjelenik a filmben, erről már a weboldaluk nyitóoldala is tanúskodik.  :

belvedere.jpg

Hát igen, kitűnő választás, Mr. Bond. Ha Belvedere-t szeretnénk iszogatni mi is, akkor már azért jócskán a zsebünkbe kell nyúljunk. Több külföldi férfimagazinban is hirdeti a lengyel cég az alábbi kreatívval:

jamesbondbelvederevodka.jpg

James Bond nem veti meg a pezsgőt sem, nyilván a megfelelő helyen és időben fogyasztja. Pezsgőből sem ihat akármit, most a Bollinger-re esett a választása. A Bollinger 1829-től gyártja a jobbnál jobb pezsgőket, a Belvedere-hez hasonlóan a pezsgőgyártó is kijött egy Limited Edition-nel a Spectre kapcsán: 

 

A videó fantasztikus, bár csak hasonló videókat látnék magyar pezsgőgyártóktól is, én még nem találkoztam hasonló filmmel idehaza, ha Ti igen, tegyétek meg, hogy elkülditek nekem. A Bollinger is megjelenik dupla oldalas hirdetésekkel: 

jamesbondpezsgo.jpg

A hirdetést nem gondolták túl, középpontban az új film és maga a termék. Szerintem meggyőző. Ha Bollingerrel szeretnénk koccintani az új évre, vagy bármilyen más örömteli alkalomból, akkor közel 20 ezer forintot kell kicsengessünk. 

Öltözz úgy, mint James Bond 

Az angol titkos ügynököt a Tom Ford öltözteti tetőtől talpig. Mint mindig, James elegáns és trendi, azért lássuk be, hogy nem nehéz azonosulni az öltözködési stílusával. 

jamesbond2015_spectrestills_751x751_5.jpg

(kép forrása: http://www.tomford.com/TFBrand_JamesBond_Spectre.html?fdid=brand)

A ruhamárka oldalán néztem, hogy van-e jelen pillanatban Magyarországon üzletük, de úgy látom, hogyha valaki úgy szeretne felöltözni, mint James, annak Bécsig kell mennie vásárolni. 

 Vezesd a csodát! 

Igen, csodát, a Spectre-ben az új Aston Martin DB 10-el üldözi a gonosztevőket Daniel Craig, amely autó maga a csoda. Na jó, egy ilyen kocsival nem nehéz csajozni! :)  Nem csodálkozom, hogy James sorra hódítja meg a jobbnál jobb nőket, azért ez az új DB 10 "picit" több, mint egy csajozós autó.. Az alábbi videóban meg is győződhettek arról, hogy milyen szenzációs a DB 10-es: 

 

(forrás: http://www.forbes.com/sites/kbrauer/2015/10/26/we-drive-james-bonds-aston-martin-db10-from-new-spectre-movie/)

Az autó ára még nem ismert egyelőre. De ismerve a többi Aston Martin árát (egy nagy sóhajtás), sokunknak álom marad még egy darabig. 

Telefonálj úgy, mint James Bond! 

Mindig kiemelten fontosak a "kütyük" a Bond filmekben. Talán az egyik leghétköznapibb kütyü, amit James használ, az a telefonja, a Sony Xperia Z5

xperiaz5-spectre.jpg

A telefon már nálunk is megvásárolható, így könnyen felvehetjük a James Bond feelinget! :) 

Egyelőre én ezekről a márkákról tudok, amelyek biztos szerepelni fognak a Spectre-ben. Dollár milliókat költhetnek a fenti márkák arra, hogy megjelenhessenek az új James Bond filmben, és további milliókat költenek el a termékek kommunikációjára. Természetesen, a Spectre-ből a márkák is jelentős bevételre tesznek szert, nem utolsó sorban márkaépítés szempontjából is fontos nekik a megjelenés, hogy az adott terméket James Bonddal azonosítsák. Látható, hogy prémium és szuperprémium termékekről van szó, ők azok, akik egyrészt megtehetik, hogy "beszálljanak" a James Bond őrületbe, a másrészről pedig ők azok, akik "illenek" James Bond stílusához. Azt hiszem, hogy ez a filmkészítők és a márkák számára is egy gyümölcsöző kapcsolat. 

Egy biztos nagyon várom már, hogy lássam a filmet, a hazai bemutató november 5-én lesz! 

Ha még több infót szeretnél a James Bond életérzésről, ajánlom figyelmedbe az alábbi remek oldalt: http://www.jamesbondlifestyle.com/  

Ha tetszett a bejegyzésem lájkold és oszd meg! Köszönöm! 

A bejegyzés trackback címe:

http://marketingarc.blog.hu/api/trackback/id/tr138030950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

T.Dávid26 2015.11.02. 22:18:43

Még valami: Omega Seamaster 300m karóra ;)